دندانپزشک خوب در کرج

مرکز دندانپزشکی سام با مدیریت دکتر رویا تاجیک در جهانشهر کرج به همشهریان عزیز خدمات رسانی میکند. در کلینیک دندانپزشک سام سعی شده است محیطی گرم و آرام برای مراجعین فراهم شود تا بیماران بدور از استرس و ترس خدمات لازم را دریافت کنند. همچنین با استفاده از تجهیزات نوین و روش های جدید به همراه تبحر و تجربه دندانپزشک خوب در کرج و با تکیه بر تعهد و تخصص دندانپزشکان بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی را به بیماران ارائه میشود. دندانپزشکی سام از مجهزترین دندانپزشکی های کرج میباشد که در مرکز شهر کرج، جهانشهر واقع شده است و بهترین دسترسی را به تمام مناطق کرج دارا میباشد. 

کلینیک دندانپزشکی سام از بهترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و با کیفیت از برندهای معتبر بهره میگیرد. با استفاده از این تجهیزات در کنار علم و تخصص دندانپزشک، دقت و کیفیت درمان را بالا برده است. در این مرکز از یونیت های حرفه ای و مجهز، دستگاه عکس برداری دیجیتال با دقت بالا، سیستم روتاری و اپکس لوکیتور برای درمان ریشه تخصصی، دستگاه های استریل دارای استاندارد برای جلوگیری از سرایت بیماری، مواد مصرفی با کیفیت از برندها اصلی و معتبر استفاده میشود تا درمان های بدون نقص انجام گیرد.

رعایت اصول بهداشتی و کنترل عفونت از اولین و مهمترین اصول اولیه این مجموعه میباشد. در این مرکز با استفاده از اتوکلاوهای استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت و همچنین با استفاده از متد های جدید  در کنار تعهد و وسواس پرسنل تمام تجهیزات و ابزارها استریل میشوند تا احتمال سرایت بیماری و عفونت به صفر برسد.

دندانپزشک خوب در کرج

اهداف و اصول اساسی دندانپزشکی سام – دندانپزشک خوب در کرج

در این مرکز دندانپزشکی بر اصولی بنیادین و اساسی اعتقاد داریم که در همه حال پایبندی به این اصول ازوظایف تمام پرسنل میباشد. سعی شده است به عنوان دندانپزشک خوب در کرج به این اصول وفادار باشیم.

  • فراهم نمودن محیطی آرام و گرم برای مراجعین جهت دریافت خدمات مطلوب دندانپزشکی
  • ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا و تعهد پزشکان به داشتن علم روز و به کارگیری متدهای جدید
  • استفاده از تجهیزات استاندارد و مدرن جهت بالا بردن کیفیت درمان
  • به کار گیری کادر مجرب، حرفه ای و متعهد و با اخلاق
  • استریل مواد و تجهیزات با بهترین دستگاه ها و بهترین روش و رعایت تمام اصول بهداشتی
  • پیگیری و فالوآپ بیماران و درمان های انجام شده
  • استفاده از بهترین مواد از برندهای معتبر و اصل و عدم به کار گیری مواد بی کیفیت و غیر اصل
دندانپزشک خوب در کرج

دندانپزشک خوب در کرج

خدمات دندانپرشکی سام

تمام خدمات دندانپزشکی در این مرکز به صورت تخصصی انجام میگردد. برای ارائه خدمات مطلوب در دندانپزشکی خوب در کرج، از پزشکان با تجربه و بسیار حرفه ای بهره میگیریم. همچنین با استفاده از متدهای درمانی جدید و به روز و با استفاده از مواد و تجهیزات استاندارد از برندهای معتبر و اصلی سعی میکنیم به مراجعین خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه نماییم. این خدمات در هر دو بخش درمانی و زیبایی میباشد. قسمتی از این خدمات به شرح زیر میباشد.

اصلاح طرح لبخند

داشتن لبخند زیبا در تعاملات اجتماعی و داشتن اعتماد به نفس بسیار موثر است. این درمان شامل اصلاح در فرم، شکل، اندازه و رنگ دندان ها و همچنین اصلاح مشکلات لثه میباشد.  اما باید دقت شود این درمان باید اصولی و بر مبنای درمان های استاندارد باشد و بهترین و اصولی ترین درمان انتخاب شود. متاسفانه در بسیاری مراکز درمان های زیبایی به صورت بسیار غیر اصولی انجام میشود که موجب آسیب جدی به دندانهای بیمار میشود. بعد از مدت کوتاهی حتی منجر به از دست رفتن دندانهای اصلی میشود. اولین اصل در درمان زیبایی و اصلاح طرح لبخند سلامت و ماندگاری دندانهای اصلی میباشد. درمانی که به دندانهای اصلی آسیب برساند خلاف اصول و علم دندانپزشکی است. بعد از مشاوره با دندانپزشک خوب در کرج میتوانید بهترین روش و درمان را انتخاب کنید.

ونییر کامپوزیت

ونییر کامپوزیت لایه از مواد همرنگ دندان است که بر روی دندان قرار میگیرد و توسط دندانپزشک فرم دهی انجام میشود. در این روش تمام کار توسط دندانپزشک انجام میگیرد. نحوه فرم دهی و طبیعی بودن شکل و فرم دندان ها به هنر دست دندانپزشک بستگی دارد. در دندانپزشکی سام ونییر کامپوزیت اغلب بدون تراش انجام میگیرد و به بافت سالم دندان آسیب نمی رسد. از این روش برای اصلاح فرم، شکل، رنگ و بستن فاصله دندانی محدود استفاده میشود.

لمینت سرامیکی

در این روش دندانپزشک یک تراش خیلی جزیی داده و قالب گیری انجام میشود و لمینت سرامیکی توسط لابراتوار ساخته میشود و بر روی دندان چسبانده میشود. لمینت سرامیکی دارای ماندگاری و مقاومت بسیار بالا میباشد و طول عمر بیش از 15 سال دارند. با استفاده از مواد نانوسرامیک نسل جدید و بهره از تکنولوژی کدکم ضخامت این لمینت ها در حدود 3 دهم میلیمتر است و لذا تراش دندان بسیار مینیمال و کم است و به بافت اصلی دندان آسیب نمیرسد.

ایمنپلنت

کاشت دندان و یا ایمپلنت دندان به صورت تخصصی در این مرکز با بهترین برندهای کره ای آلمالنی و آمریکایی انجام میگیرد.

درمان ریشه

در بسیاری موارد بیماران با مراجعه به این مرکز اعلام میکنند که با وجود درمان ریشه در مرکز دیگر همچنان احساس درد میکنند. بعد از بررسی مشخص میگردد درمان ریشه به صورت کامل انجام نشده است. در دندانپزشکی سام درمان ریشه که عموم به آن عصب کشی میگویند، به صورت اصولی و حرفه ای با استفاده از تجهیزات جدید مانند اپکس لوکیتوتر و با سیستم روتاری انجام میشود. استفاده از این تجهیزات مدرن باعث میگردد احتمال خطا بسیار کاهش یابد.

ارتودنسی

انواع ارتودنسی متحرک و ثابت برای بزرگسالان و کودکان در این مرکز توسط متخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت به صورت تخصصی انجام میگیرد.

ترمیم دندان

پوسیدگی های دندان در دندانهای قدامی و خلفی با بهترین مواد همرنگ انجام میشود.

روکش هاس سرامیکی و زیرکونیا

در این مرکز با استفاده از تکنولوژی کدکم و با کمک تجربه و تخصص ( دندانپزشک خوب در کرج ) با تراش دندان به صورت اصولی و با همکاری لابراتوار های تخصصی،  روکش های سرامیکی و زیرکونیا بسیار ظریف و در عین حال مقاوم با دقت بسیار بالا تهیه میگردد. این روکش ها به صورت کامل دندان را پوشش داده و فاصله ای بین دندان و لثه ایجاد نمیشود که ایجاد گیر غذایی و بوی بد کند. این روکش ها با مقاومت بسیار بالا، طول عمری بیش از 15 سال دارند.

بلیچینگ

بیلیچینک یا سفید کردن دندان با استفاده از لیزر است. این روش به دندانها هیچ آسیبی نمیرساند و البته روش غیر دائم میباشد.

جراجی و کشیدن دندان عقل

بستن فواصل دندانی

اطفال و کودکان

دندانپزشک خوب در کرج

 جهت مشاوره و معاینه میتوانید با تلفن های تماس مجموعه تماس بگیرید و یا واتس اپ مجموعه پیام بدید. همچنین برای دیدن نمونه کارها میتوانید بر روی عکس زیر کیلیک کنید و از اینستاگرام دندانپزشکی سام دیدن بفرمایید.

دندانپزشکی سام - دکتر رویا تاجیک دندانپزشک

ایمپلنت - ونییر کامپوزیت دندان - لمینت دندان - درمان ریشه - اطفال

تماس با ما
02634212397
09391003502

بستن منو
اجرا شده توسط: همیار وردپرس